برترین گجت ها و فناوری های کنگره جهانی موبایل 2015

به گزارش ایرنا از یاهو نیوز ،کنگره جهانی موبایل که بزرگترین نمایشگاه صنعت موبایل در جهان است، امسال از 11 تا 14 اسفندماه(2 تا 5 مارس)با حضور 1900 شرکت از 37 کشور در 98000مترمربع فضای نمایشگاهی در بارسلون اسپانیا برگزار شد.

در این کنگره جهانی 90 هزار کارشناس حرفه ای موبایل به ایجاد ارتباط، نمایش و تبادل ایده ها پرداخته و علاوه بر حضور در بخش نمایشگاهی، از سخنرانی های علمی استفاده کردند.

*** گلکسی S6 سامسونگ 

گلکسی S6 سامسونگ بیش از دیگر محصولات این کمپانی رشد کرده است. 

سامسونگ به طور ویژه بر روی طراحی این محصول وقت گذاشته است و با استفاده از شیشه و فلز در این سری از گوشی های همراه خود به دنبال شکستن مرزهای سنتی تولید خود بوده است چراکه پیشتر اکثر محصولات این شرکت از جنس پلاستیک بوده است. 

اگر دوربین این گوشی هوشمند به اندازه ای که مسوولان سامسونگ ادعا می کنند دارای قابلیت های بالا باشد می توان گفت گلکسی S6 فروش خوبی درسال جاری میلادی خواهد داشت. 

*** هدست واقعیت افزوده اچ.تی.سی 

هدست واقعیت با همکاری شرکت اچ.تی.سی و VALVE تولید می شود. این هدست در نگاه اول مشابه با دیگر هدستهای موجود است اما حفره هایی در جلوی آن تعبیه شده و دارای 70 حسگر است. امکان تعامل دستان با محیط از دیگر ویژگی های این هدست است. 

***ساعت هوشمند ال.جی 

این ساعت هوشمند از نسخه شماره پنج اندروید بهره می برد.تفاوت اصلی این ساعت با نمونه های مشابه آن در نحوه ایجاد ارتباط با گوشی تلفن همراه است؛ این ساعت هوشمند به جای بهره بردن از بلوتوث با بهره گیری از فناوری NFC امکان تماس، دریافت پیام کوتاه و پرداخت همراه را فراهم می کند. 

***سرویس پرداخت موبایلی سامسونگ 

این سرویس از فناوری جدید MST یا انتقال امن آهن ربایی و NFC استفاده می کندکه ارتباطات را به طرز چشمگیر تسهیل می کند.

*** مبلمانی با قابلیت شارژ گوشی های موبایل

این مبلمان شامل میزهای غذاخوری، کار و مبلمان است که توانایی شارژ گوشی های هوشمند را به صورت بی سیم دارد.

با قراردادن ابزارهای هوشمند در فاصله چهار سانتی متری این مبلمان می توان آن را شارژ کرد. البته این کار با استفاده از القای الکترومغناطیس صورت می گیرد.

 

 

 

 

 

 
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا