ایده های نو در حوزه بانکداری و پرداخت الکترونیکی حمایت می شوند

 این رویداد فرصتی مناسب در اختیار نخبگان، صاحبان ایده و علاقمندان در بخش هائی مانند برنامه نویسی مبتنی بر وب، تلفن همراه و کسب و کارهای نوپا قرار می دهد تا ایده های خود را مطرح کنند و حمایت های لازم برای پیاده سازی آنها انجام گیرد.
حمایت از ایده های نو و فرهنگ سازی ایده پردازی در فضای بانکداری، پرداخت الکترونیکی و بورس از جمله اهداف رویداد نوآورانه فین تک تریگ آپ (fintechtrigup) است.
نوآوری ایده، مشخص بودن مشتریان و بازار هدف، قابلیت پیاده سازی و قرارگیری در زنجیره ارزش حامیان رویداد از مهمترین پارامترهایی است که در ارزیابی و داوری ایده ها تاثیر دارد.
ثبت نام رویداد نوآورانه 'فین تک تریگ آپ' از امروز (12 بهمن) از طریق سایت events.trigup.com آغاز شده تا 1 اسفند ماه 1394 ادامه می بابد.
به گزارش ایرنا،فین تک (FinTech) یا فناوری مالی (Financial Technology) گونه ای از فناوری است که با بهره گیری از توان نرم افزاری و سخت افزاری به ارائه خدمات مالی نوآورانه می پردازد که امروزه استارت آپ های متعددی براساس آن شکل گرفته اند. 
اغلب موسسات مالی در حال ورود به این حوزه هستند تا با حمایت از کسب و کارهای نوپای این حوزه، راه ورود خود به بخش هایی نظیر تلفن های همراه، پردازش ابری، امنیت و رگولاتوری را تسهیل کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا