طراحی بالگرد نیروی انسانی و موتور جت در واحد علوم و تحقیقات

 برنامه های انجمن هوافضای واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد شامل برگزاری دوره های امکان سنجی پروژه بالگرد نیروی انسانی (HPH)  و انجام پروژه طراحی و ساخت کوره خورشیدی و افزاری و کارگاهی کوتاه مدت و بلند مدّت (کامپوزیت، گلایدر، پهپاد، راکت) است.این انجمن درنظر دارد، با برگزاری مسابقات بین دانشگاهی و بین المللی، انجام پروژه های علمی و آموزشی تشکیل بانک های اطّلاعاتی و برگزاری نشست ها و همایش های علمی موجب رشد علمی بیش از پیش این واحد دانشگاهی شود.

همچنین با آماده سازی، جهت دهی و همسو سازی توانمندی های علمی و فنی اعضا، زمینه مناسبی را برای رشد و ارتقای علمی دانشجویان توانمند و انجام کارهای گروهی از جمله انجام چندین پروژه در حوزه های مختلف فراهم کرده است.

حمایت از ایده و ایده پردازی دانشجویان و دانش پژوهان در راستای افزایش توان علمی دانشگاه، پرورش مغزافزارهای مهندسی و ایجاد بسترهای مناسب برای کسب تجربه های علمی و کارگاهی بخشی از اهداف این انجمن را تشکیل می دهند.  

از دیگر اهداف انجمن هوافضای واحد علوم و تحقیقات می توان به انجام پروژه های فناورآنه، ایجاد مرکزی به منظور برقراری ارتباط بیشتر بین دانشگاه و صنعت و تلاش به منظور افزایش روحیه کار گروهی و بالا بردن نشاط علمی در بین دانشجویان اشاره کرد.

کارگروه ها، کمیته ها و کلوپ های متعددی از جمله استعداد یابی در جهت ارتقای توان علمی و عملی حمایت از فعّالیّت های پژوهشی اعضاء، برگزاری دوره های آموزشی و برگزاری مسابقات بین دانشگاهی و بین المللی  در دایره کاری این انجمن پیش بینی شده است.

 انجام پروژه های علمی و آموزشی، تشکیل بانک های اطّلاعاتی ، برگزاری نشست ها و همایش های علمی، استعدادیابی در جهت ارتقای توان علمی و عملی، حمایت از فعّالیّت های پژوهشی اعضاء  وبرگزاری دوره های آموزشی در دستور کار انجمن هوافضای واحد علوم و تحقیقات قرار دارد.

انجمن علمی هوافضا واحد علوم و تحقیقات در سال 1381 در راستای نیل به اهداف علمی و پژوهشی دانشگاه و مهیا ساختن محیطی پویا به منظور انجام فعالیت های پژوهشی تاسیس شد

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا