حمایت از فرهنگ کارآفرینی

 باقر بحری با بیان اینکه ایجاد فضای کارآفرینی و رونق بخشیدن به این بخش در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات نیازمند ایجاد انگیزه لازم برای فعالان این حوزه است، افزود: حمایت از استارتاپ ها و طرح های نوآورانه و خلاقانه برای توسعه صنعت ICT کشور ضروری است .
وی با تاکید بر این که حضور چنین شرکت هایی فرصت های تجاری فراوانی را برای آنها فراهم می کند، گفت: حضور شرکت های بزرگ و سرمایه گذاران صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در نمایشگاه الکامپ، فرصتی مناسب برای شرکت های کسب و کارهای نوپا فراهم می کند تا هم برای طرح هایشان سرمایه گذار بیابند و هم طرح های خلاقانه خود را به مخاطبان معرفی کنند.
بحری ادامه داد: تاسیس کمتر از یکسال، رساندن محصول و با خدمت نوآورانه به مرز ارائه تجاری و تلاش برای رفع یک مشکل و یا برای بهبود شرایط، سه شرط اصلی برای حضور شرکت های نوپا در نمایشگاه الکامپ است.
به گزارش ایرنا از ستاد خبری نمایشگاه الکامپ 21، وی اظهار کرد: کسب و کارهای نوپایی که علاقمند به حضور در نمایشگاه الکامپ بیست و یکم با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور هستند، مشخصات و طرح های خود را تا پایان سه شنبه هفته جاری (هفدهم آذرماه) به نشانی الکترونیکی Info@irannsr.org ارسال کنند. نمایشگاه ایران الکامپ 1394 از 23 آذر ماه به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا