گزارش ویدیویی از محیط داخلی کپسول دراگون

شرکت اسپیس اکس به عنوان یکی از مجریان پروژه ارسال مسافران توریستی به فضا محسوب می شود. در این میان این شرکت به تازگی با حضور چهره برجسته ای از گروه مدیریتی خود یعنی الون ماسک برای رونمایی از محیط داخلی کپسول های دراگون که بخشی از این پروژه هستند اقدام کرد.

در این تصاویر و ویدیو  می توانید محیط داخلی این سفینه کوچک را مشاهده کنید که در نوع خود بسیار لوکس تر از حد انتظار است. موردی که تمامی رسانه ها به آن توجه داشته اند، راحتی صندلی و محیط داخلی این کپسول است که به هیچ عنوان انتظار آن نمی رفت.

در محیط داخلی این کپسول می توان به صورت همزمان 7 نفر را استقرار داد و به نظر می رسد که این افرا  مسافرت چندان دشواری را تجربه نخواهند کرد. البته هنوز تا رسیدن این کپسول به مرحله اجرایی زمان بسیار زیادی باقی مانده است ولی این رونمایی موجب اطمینان خاطر بسیاری از افرادی که به سفر تفریحی به فضا امیدوار هستند شده است.

شایان ذکر است که این صندلی ها از جنس بهترین نوع کربن و روکش های پارچه ای ساخته شده است، البته از معایب این کپسول می توان به عدم وجود سرویس بهداشتی در آن اشاره کرد که این مورد نیز می تواند با پوشیدن لباس های مخصوص فضانوردی حل شود.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا