برگزاری «سمپوزیوم انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای، دانش و تجارت جهانی»

اعتلا و ارتقای سطح هنر انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای در افق چشم‌انداز 1404 و همچنین صنعت انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای، شاخص صادرات غیرنفتی از اهداف این سمپوزیوم است.از دیگر اهداف این سمپوزیوم انتقال معنویت دینی، کرامت انسانی و روحیه ایثار و شهادت از طریق هنر انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای به نسل نوپای انقلاب، کشف استعدادهای جدید در عرصه انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای و همچنین جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی جهت ساختن انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای با استانداردهای جهانی است.

اقتصاد دانش‌بنیان و کارآفرین فرهنگی، صدور فرهنگ ایرانی اسلامی، ارتقای سبک زندگی سالم، اقتصاد، تجارت، بانک و بیمه، آموزش‌وپرورش و ارتقای سبک زندگی ایرانی اسلامی با استفاده از انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای، ازجمله موضوعات و محورهای اصلی «سمپوزیوم انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای، دانش و تجارت جهانی» هستند.

همچنین از دیگر محورها و موضوعات «سمپوزیوم انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای، دانش و تجارت جهانی» می‌توان به انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای و نقش آن در اقتصاد جهانی و آسیب‌شناسی توسعه انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای در ایران اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای برقراری ارتباط با دبیرخانه علمی این سمپوزیوم با شماره تلفن 02166164050 و برای برقراری ارتباط با دبیرخانه اجرایی با شماره تلفن‌های 88691965 و 02188687082 تماس بگیرند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا