لاجیتک از ماوس بدون صدا خود رونمایی کرد

این شرکت که سالهاست در زمینه تولید قطعات کامپیوتری از قبیل ماوس و صفحه کلید فعالیت دارد و برندی شناخته شده در جهان محسوب می شود، اعتقاد دارد که می بایست با شناخت نیازهای خریداران، مصحولات مدنظر آن ها را تولید و روانه بازار کرد که به گفته این شرکت، ماوس های به اصطلاح سایلنت نیز طرفداران خاص به خود را خواهند داشت.

دو ماوسی که لاجیتک در این زمینه معرفی کرده، M330 Silent Plus و M220 Silent Mouse نام دارند که به صورت وایرلس (بدون سیم) بوده و می توانند تا 90 درصد از صدای ناشی از کلیک ها بکاهند.

آناتولی پولیانکر، از مدیران ارشد لاجیتک در این خصوص عنوان می کند:

ما در یک جهان اجتماعی زندگی می کنیم و در بعضی مواقع ممکن است محیط کاری ما با سایرین مشترک باشد. اینجاست که اهمیت سکوت دوچندان می شود و به همین دلیل است که ما اقدام به تولید M330 Silent Plus و M220 Silent Mouse کرده ایم. مهندسان ما، منابع صدای ماوس های کامپیوتری را شناسایی و مورد مطالعه قرار دادند و محصولی را تولید کرده اند که این صدا را به کمترین میزان ممکن می رساند. این در حالیست که کوچک ترین خدشه ای به کیفیت و عملکرد ماوس وارد نخواهد شد.

به گزارش تحلیل ایران،همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، این ماوس ها وایرلس بوده و به گفته این شرکت، مدل M330 Silent Plus به یک باتری با عمر 24 ماهه و مدل M220 Silent Mouse نیز به یک باتری با عمر 18 ماهه مجهز شده است. قیمت این دو محصول نیز به ترتیب برابر با 30 و 25 دلار عنوان شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا