واکنش دانشگاه تهران به خبر مشارکت در برگزاری همایش بین‌المللی شیمی

به گزارش سیناپرس به نقل ازایسنا، انجمن خوردگی ایران خبر برگزاری همایش بین المللی «شیمی، مهندسی شیمی و نانو ایران» را در سایت خود منتشر کرد و با ارائه لینکی، اطلاعات بیشتری درباره این همایش ارائه است.

در این لینک، محل برگزاری این همایش را دانشگاه تهران اعلام شده و از آرم این دانشگاه استفاده شده است. این درحالی است که دانشگاه تهران با انتشار اطلاعیه‌ای، مشارکت این دانشگاه در برگزاری این همایش را تکذیب کرده است. در متن اطلاعیه دانشگاه تهران آمده است:

« دانشگاه تهران اعلام می‌دارد که «پنجمین همایش بین‌المللی شیمی، مهندسی شیمی و نانو ایران» بدون مجوز اقدام به استفاده از نام و عکس سردر دانشگاه تهران در سایت خود کرده است و دانشگاه تهران در این همایش هیچ گونه مشارکتی ندارد.

ضمناً دانشگاه تهران حق پیگیری حقوقی استفاده بدون مجوز از نام و عکس دانشگاه را برای خود محفوظ می‌دارد و اقدامات قانونی لازم را در این خصوص به عمل خواهد آورد.»

بر اساس فراخوان منتشر شده این همایش از سوی مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی (PETROGAS) و دانشگاه پتروناس مالزی عنوان شده که در آن اهدافی چون فراهم سازی بستر مناسب برای انتقال دانش و تجربیات صنایع کشور به یکدیگر، ارتباط و انتقال دانش دانشجویان با افراد صنعتی کشور، آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی، صنعتی و جدیدترین متدهای پژوهشی انجام یافته. همفکری و کوشش برای ارتقا سطح آموزش، آشنایی دانشگاهیان و صنعتگران با محورها و مسائل مورد نظر، تعامل بیشتر بین نیروهای متعهد، متخصص دانشگاهی و صنعتی و حصول اطمینان بیشتر نسبت به توانمندی‌های دانشگاهیان، پژوهشگران و صنعتگران داخلی پیگیری می‌شود.

شیمی،مهندسی شیمی ، پتروشیمی و نانو از محورهای این همایش که در روز 9 شهریورماه برگزار می‌شود، عنوان شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا