به کار گیری تکنیک های غیر دارویی کاهش درد

به تازگی تیمی از پژوهشگران اعضای انجمن ایتالیایی بیهوشی و احیای نوزادان و کودکان در فلورانس به جمع آوری مباحث مورد استفاده از راهنمای شبیه سازی و هیپنوتیزم پرداختند تا بتوانند به بیماران جوان کمک کرده تا بهتر درد و یا آزمایش های دردناک را تحمل کنند .

در حقیقات روش های غیر دارویی تسکین درد می تواند به نوزادان و کودکان کمک کند تا درد های ناشی از آزمایش ها و درد بیماری ها را بهتر تحمل کرده و کمتر آسیب ببینند .

ما با استفاده از تکنیک های غیر دارویی از جمله هیپنوتیزم با ایجاد گیجی ساده باعث کاهش تروما (آسیب روحی) می شویم و درد در ناحیه کمر و یا در آزمایش خون و آزمایش های دردناک بیمارستانی را در کودکان کم می کنیم .

دکتر آندریا میسری (Andrea Messeri) مسئول درمان درد و مراقبت های تسکینی در بیمارستان کودکان مایر  (Meyer paediatric hospital) در پایتخت توسکانی در رابطه با به کار گیری این شیوه می گوید: « ما از این شیوه برای ده سال به طور دائم  استفاده کردیم . ما با استفاده از تکنیک های غیر دارویی از جمله هیپنوتیزم با ایجاد گیجی ساده باعث کاهش تروما (آسیب روحی) می شویم و درد در ناحیه کمر و یا در آزمایش خون و آزمایش های دردناک بیمارستانی را کم می کنیم . »