ارایه آخرین دستاوردهای علمی در کنگره بیماری های مغز و اعصاب ایران

 به گزارش سیناپرس از انجمن متخصصان مغز و اعصاب ایران، دبیر بیست و دومین کنگره بیماری های مغز و اعصاب ایران گفت: این کنگره با همکاری جامعه نورولوژی و با هدف ارایه آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و پژوهشی پزشکان در رشته علوم اعصاب و ارتقای سطح علمی متخصصان این رشته برگزار می شود.

دکتر مسعود نبوی با بیان ارایه دوره های آموزشی برای متخصصان مغز و اعصاب سراسر کشور در این کنگره، افزود: هشت کارگاه آموزشی با موضوع بیماری های MS، صرع، عصبی عضلانی، سردرد، دمانس، اختلالات حرکتی، نوروفیزیولوژی و سونولوژی در این کنگره برگزار می شود.

وی ادامه داد: همچنین کارگاه های عملی با موضوع های نوروسونولوژی و چگونگی بررسی عروق مغز و تزریق دارو برای کاهش سفتی عروق و ماهیچه ها در بیمارانی که سکته کرده اند، برگزار می شود.نبوی گفت: برای بیست و دومین کنگره بیماری های مغز و اعصاب ایران پنج موضوع انتخاب شده است که پنج نفر از اساتید با تجربه خارج از کشور به سخنرانی در مورد آنها می پردازند.

دبیر بیست و دومین کنگره بیماری های مغز و اعصاب ایران ادامه داد: بررسی مسایل قانونی و اخلاقی بیماری های مغز دیگر موضوع مورد بررسی در این کنگره است.بیست و دومین کنگره بیماری های مغز و اعصاب ایران در روزهای 22 تا 25 اردیبهشت ماه سال 1394 در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا