گسترش فرهنگ از مسیر بازاریابی صنایع خلاق می‌گذرد

رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی در بازدید از نمایشگاه مانوین تاکید کرد: بازاریابی صنایع خلاق، مهم‌ترین عنصر برای گسترش تعاملات فرهنگی بین‌المللی است.

به گزارش خبرگزاری سینا به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، میرآبادی درباره برنامه‌های سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی برای توسعه صنایع خلاق و صادرات گفت: «صنایع خلاق اهمیت ویژه‌ای برای سازمان توسعه همکاری‌های بین‌المللی دارد. صنایع خلاق می‌توانند ارتباطات فرهنگی‌ را گسترش دهند و از آن‌جا که ما عموماً با کشورهایی که اشتراکات فرهنگی بیشتری داریم، ارتباط برقرار می‌کنیم، تلاشمان این است که ارتباطاتمان را حوزه‌های مختلف صنایع خلاق با کشورهای مختلف بیشتر کنیم.»

وی افزود:‌ «ما در تمام مذاکراتی که انجام می‌دهیم، صنایع خلاق و فرهنگی را در نظر می‌گیریم. همان‌طور که توسعه صنعت کشاورزی و دیگر صنایع و فناوری‌ها برایمان مهم است، محصولات فرهنگی و صنایع خلاق هم برای ما جایگاه ویژه‌ای دارند. در این نمایشگاه نیز از بعضی شرکت‌ها خواستیم تا محصولاتشان را در خانه‌های نوآوری در خارج از کشور مستقر کنند. ما در خانه‌های نوآوری به‌صورت دائمی برای این محصولات بازاریابی انجام می‌دهیم بدون آن‌که شرکت‌‌ها در خارج از کشور حضور داشته باشند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا