استاد علوم پایه در مسکو تاکید کرد:
موفقیت در صنعت تبلیغات از نکاه عمر خیام

استاد علوم پایه در مسکو و ازبزرگان صنعت تبلیغات مارکتینگ با اشاره به عمر خیام شاعر ایرانی گفت: باید برای موفقیت در صنعت تبلیغات و زندگی مانند عمر خیام شاعر کشور خودتان به همه مسائل اشراف داشته باشید.

به گزارش خبرگزاری سینا، Boris Eremin استاد علوم پایه مسکو در مراسم جایزه حهانی فارس اواردز در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ در پارک فناوری پردیس افزود: صنعت تبلیغات از هوشمندانه ترین صنایع در زندگی ماست، چرا که در این صنعت هم به کار ذهن با علم و هم به کار ذهن با هنر احتیاج دارید.

وی بیان کرد: هیچ کسی نیست که ایده خلاقانه نداشته باشد،همچنین هیچ کسی نیست که نتواند فیزیک و ریاضی و حتی اینترنت اشیا را یاد نگیرد،
اما شما نمی توانید بدون ریاضیات و فیزیک در تبلیغات موفق باشید.

وی گفت: در صنعت تبلیغات آموزش شخصی و اکتفا کردن به آن کافی نیست بلکه باید علاوه بر مدرک دانشگاهی باید درک بالایی نیز داشته باشید. وی ادامه داد: عمر خیام شاعر،ریاضی دان، فیلسوف و منجم بود و جوانان ایرانی نیز  باید مثل عمر خیام شاعر و فیلسوف کشورتان باشید، باید در همه مهارت‌ها خودتان را تقویت کنید و این امر یک شبه نیست بلکه زمان بسیار ۳تا ۵ سال نیاز دارد.

این رویداد با نام «فارِس ابراهیم ابوحمد» به عنوان یکی از بزرگترین نسل آفرینان رسانه و تبلیغات در قرن بیستم، نام گذاری شده است. جایزه «فارِس» در حوزه‌ مسئولیت اجتماعی و پرورش ستارگان آینده، بر معرفی افرادی تمرکز دارد که برای تعالی نسل بعدی و تمهید شرایط رشد استعدادهای جوان نقش ویژه‌ای ایفا کرده‌اند.

سازمان جهانی تبلیغات به عنوان نهاد بین المللی حوزه ارتباطات و بازار (MARCOM) از سال ۱۹۳۸ (۷ سال قبل از شکل گیری سازمان ملل متحد) به استانداردگذاری، نظم گ‌دهی، طراحی رگولاتوری و سلف رگولاتوری‌ها، آموزش، انتقال فناوری و تکثیر و انتقال دانش در عرصه بین‌المللی می‌پردازد و امروز با بیش از ۸۶ عضو جهانی، از بالاترین سطح تأثیرگذاری در بین متخصصان و جوانان حوزه رسانه، مارکتینگ، تبلیغات و توسعه بازار برخوردار است.

«فارس ابوحمد» نیز که طی پنج دهه فعالیت حرفه‌ای در سازمان جهانی تبلیغات (IAA)، چهار دوره قائم‌مقام و سه دوره پرزیدنت و دبیرکل این سازمان بوده است، به عنوان موثرترین حامی رشد و تعالی جوانان کشورهای کم گ‌برخوردار شناخته شده و بسیاری از بزرگان تبلیغات و رسانه در کشورهای آسیایی و اروپایی در زمره شاگردان او هستند.
این رویداد در استیج اینوتکس با حضور و سخنرانی اساتید برجسته‌ و چهره‌های شاخصی از کشورهای هلند، استرالیا، روسیه، چین، ترکیه، مالزی، لبنان و شماری از اعضای هیئت مدیره سازمان جهانی تبلیغات (IAA) برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا