برگزیدگان اینوتکس ۲۰۲۴ را بشناسید

برگزیدگان بخش‌های مختلف اینوتکس ۲۰۲۴ در مراسم اختتامیه معرفی شدند. به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، در بخش ریسرچ پیچ، در حوزه آب، انرژی و محیط زیست خسرو آیین جمشید از بوشهر و نوید تفرشی از کرمانشاه، در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات هوش مصنوعی محمد صادق ترکمن از تهران، در حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی فاطمه شریفی یوسفی از قزوین، در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی محسن سعیدی از کرمانشاه، در حوزه برق الکترونیک و رباتیک میلاد اختراعی از کرمانشاه، در حوزه معدن و صنایع معدنی علیرضا عابدی از تهران به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در بخش اینوتکس پیچ جایزه تیم اول به امیر فارم از تهران و جایزه تیم دوم به دوپامین آبی از کرمانشاه رسید.

در بخش بروکرهای فن بازار ملی ایران، جایزه بیشترین رشد شبکه فن بازار منطقه‌ای به رجبی از کردستان تعلق گرفت و جایزه بروکرهای برتر سال ۲۰۲۴ به احسان داهی از کرمانشاه به عنوان نفر اول اهدا شد. فدایی از استان اصفهان و غفوری از تهران نفرات بعدی بودند.

در بخش بروکرهای برتر فن بازارهای ۱۴۰۲، جایزه نفر اول به احسان داهی (توسعه صنعت شریف) رسید. فدایی (فناوری‌های پیشرفت آسیا) و امیری (پیشگامان کارآفرینی کارن) نیز در رتبه دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش فن بازار منطقه‌ای برتر، فن بازار منطقه استان فارس، فن بازار منطقه‌ای آذربایجان شرقی و فن بازار منطقه استان یزد، جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش رویدادهای مانوین نیز آکادمی یاسان و پنتر به عنوان دو مشارکت‌کننده برتر انتخاب شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا