افتتاح نخستین سلامتکده طب سنتی ایرانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

این سلامتکده با حضور دکتر خدادوست معاون طب سنتی وزارت بهداشت، دکتر توکل افشاری رئیس دانشکده طب سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد، جمعی از مسئولان و دستیاران تخصصی با همکاری بخش خصوصی افتتاح شد.

معاون طب سنتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ابراز امیدواری کرد با افزایش این مراکز و استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی و حضور بیشتر اساتید طب سنتی و اعضای هیت علمی دانشگاه در رسیدگی به نیاز مردم و ایجاد دسترسی به خدمات تائید شده طب سنتی و مکمل ایرانی، امور درمانی زائران و مجاورین حضرت رضا علیه السلام به سهولت انجام پذیرد.

دکتر توکل افشاری رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارائه خدمات را در سلامت جامعه دارای اهمیت دانست و خواستار توجه همه جانبه مسئولین و اساتید به ظرفیت های علمی و تجربی در این رشته پزشکی شد.

دکتر یوسفی معاون آموزشی دانشکده طب سنتی و مکمل مشهد خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت های دانشکده طب سنتی، ارائه خدمات با کمترین مبلغ و بهترین کیفیت و ایجاد تفاوت با درمانگاه های رایج در سطح جامعه و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی را از اولویت های اجرایی این طرح بر شمرد.

وی به حضور ۲۰ میلیونی زائر در شهر مقدس مشهد اشاره کرد و استفاده از ظرفیتهای توریست سلامت را در پیشبرد اهداف و معرفی دانشکده طب سنتی و مکمل مشهد و ارائه خدمات دارای اهمیت دانست.

به گزارش مهر ، سلامتکده طب سنتی در سه طبقه و با مساحتی حدود ۲۰۰ متر مربع با واحد های اداری ، آموزشی و خدمات طب سنتی راه اندازی شده است و خدماتی از جمله ویزیت، حجامت، فسد، زالو درمانی، اعمال یداوی و دیگر خدمات درمانی ارائه می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلامتکده تخصصی طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:

    اولین و تنها سلامتکده تخصصی طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور اعضای هیئت علمی دانشکده طب سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد
    دکتر مهدی یوسفی (استادیار دانشگاه علوم پزشکی، متخصص طب سنتی)
    دکتر مجید انوشیروانی (استادیار دانشگاه علوم پزشکی، متخصص طب سنتی)
    دکتر حمید عبدی (استادیار دانشگاه علوم پزشکی، متخصص طب چینی (سوزنی))
    دکتر شیما رضایی (استادیار دانشگاه علوم پزشکی، متخصص طب چینی (سوزنی))
    دکتر ملیحه متوسلیان (استادیار دانشگاه علوم پزشکی، متخصص طب سنتی)
    دکتر علامرضا غیور (رزیدنت تخصصی طب سنتی)
    دکتر مجید جعفری نژاد (رزیدنت تخصصی طب سنتی)
    و ….
    مشهد – میدان تختی – نبش مطهری جنوبی یک – سلامتکده طب سنتی ایرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
    تلفن: 051-37131032

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا