جزئیاتی از رده‌بندی سنی بازی Returnal منتشر شد

بازی Returnal رده‌بندی سنی بالغ (Mature) را دریافت کرده است. طبق توضیحات منتشر شده، در این بازی تپانچه‌های آینده‌ محور، مسلسل‌ها و موشک‌اندازهای مختلف وجود دارند. همچنین اشاره شده است که مبارزات بازی بسیار دیوانه‌وار خواهد بود که انفجارها، خون‌ریزی‌های فراوان و نیز فریادهایی از درد در آن قرار دارند. سازندگان پیش از این اعلام کرده بودند که قصد داشتند این بازی هولناک و هیجان‌انگیز باشد.

توضیحات ESRB در خصوص بازی Returnal به شرح زیر است: Returnal یک بازی تیراندازی سوم شخص است که در آن بازی‌بازان نقش یک فضانورد را برعهده می‌گیرند. این فضانورد پس از سقوط سفینه‌ی خود در یک سیاره‌ی بیگانه بیدار می‌شود. هنگامی که بازی‌بازان از این سیاره‌ی بیگانه عبور می‌کنند، باید با موجودات بومی و نگهبانان مکانیزه بجنگند.

بازی‌بازان در زمان مبارزه با دشمنان می‌توانند از سلا‌ح‌های آینده محور مانند مسلسل‌ها، هفت‌تیرها و موشک‌اندازها استفاده کنند. مبارزات با تیراندازی واقعی، انفجارها و وجود فریادهایی از درد دیوانه‌وار و هیجان‌انگیز هستند. برخی از موجودات بیگانه در اثر اصابت گلوله و کشته شدن، خون از آن‌ها پاشیده و جاری می‌شود. در یک سکانس، لکه‌های خون روی محرابی ظاهر می‌شود که بازی‌بازان با آن تعامل می‌کنند.

بازی Returnal در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۳۰ آوریل ۲۰۲۱) به صورت انحصاری بر روی پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

منبع:گیمفا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا