راه‌اندازی ۵۰۰ مرکز نیکوکاری کارآفرینی تا پایان سال

پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد حجت‌الله عبدالملکی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون حدود ۱۶۰ مرکز نیکوکاری کارآفرینی در سراسر کشور راه‌اندازی شده است، گفت: ابتدای سال وعده دادیم یکی از برنامه‌های اصلی کمیته امداد برای ایجاد اشتغال، توسعه مراکز نیکوکاری کارآفرینی است.
وی توضیح داد: در این مراکز خیرینی که قصد دارند در حوزه ایجاد اشتغال برای محرومین فعالیت کنند، دور هم جمع می‌شوند و هرکسی به هر طریقی که می‌تواند کمک می‌کنند. افرادی هستند که مکان کسب و کار را در اختیار قرار می‌دهند، برخی سرمایه را ارائه می‌دهند و بعضی دیگر نیز در موضوع بازاریابی و فروش کمک می‌کنند. همچنین بعضی افراد نیز در موضوع آموزش‌های فنی و مهارتی کمک می‌کنند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با بیان اینکه تا پایان سال قرار است ۵۰۰ مرکز نیکوکاری کارآفرینی را راه‌اندازی کنیم، عنوان کرد: این مراکز به صورت شبکه‌ای به یکدیگر متصل هستند و می‌توانند پشتیبانی طرح‌های اشتغالی که ایجاد شده‌اند را بر عهده بگیرند تا ضمن تقویت این طرح‌ها، باعث پایداری مشاغل شوند.
وی افزود: با راه‌اندازی این مراکز، بستری فراهم می‌شود تا هرکس با هر مقداری از امکانات که قصد دارد برای ایجاد اشتغال به نفع محرومان گامی بردارد، بتواند حضور فعال داشته باشد.
عبدالملکی گفت: با تکمیل کردن ۵۰۰ مرکز زمینه‌ای فراهم می‌شود، هرکسی در هر شهر و روستایی دسترسی داشته باشد و کمک‌های خود را ارائه دهد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا