جهاددانشگاهی توانمندی بالایی در مرزهای دانش دارد

به گزارش سیناپرس به نقل از ایسنا، دکتر احمد شریفی‌زاده در نشست شورای اداری جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد افزود : امروزه جهاددانشگاهی توانمندی و قوت بالایی در مرزهای دانش از جمله موسسه رویان دارد.

وی بیان کرد: جهاددانشگاهی در زمینه فرهنگی و پژوهش در کشور و دانشگاه‌ها فعالیتهای خوبی در گذشته داشت و هم اکنون نیز این نهاد انقلابی می تواند نقش مهمی در این زمینه ایفاء کند .

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی دارای ۷۰۰۰نیروی جهادگر در بخشها و واحد های مختلف است این نهاد ۴۲ واحد، ۲۰ پژوهشکده و پژوهشگاه، ۲۴مرکز رشد، سه پارک علم و فناوری در سطح کشور دارد که یک مجموعه ای به هم پیوسته است و از توان و ظرفیت همدیگر استفاده می کنند .

شریفی زاده تصریح کرد: جهادگران در این نهاد با کار جهادی برای توسعه و پیشرفت کشور و استان گام بر می دارند و تلاش می کنند .

وی ادامه داد: برنامه ششم توسعه جهاد دانشگاهی متناسب با امکانات، ظرفیت ها و توانمندیهای هر واحد و منطقه در حال تدوین است تا بر اساس برنامه پیش برویم و به سمت جلو حرکت کنیم .

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی عنوان کرد: جهاددانشگاهی دستاوردها و فعالیتهای ماندگاری در کشور داشته که برخی آنها از جمله موسسه رویان و خبرگزاری ایسنا برای اولین بار در سطح کشور انجام شده است .

شریفی زاده اضافه کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد پتانسیلها، فرصت ها و ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که با داشتن نیروی انسانی مستعد و توانمند جهاددانشگاهی می توانند نقش مهمی در توسعه این استان ایفاء کند.

به گزارش ایسنا، دکتر احمد شریفی‌زاده، معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی به همراه دکتر علی احمدی، مدیرکل امور استانهای جهاددانشگاهی از بخشهای مختلف جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه وبویراحمد بازدید کرد.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا