استقبال کشورهای خارجی از دستاوردهای جهاددانشگاهی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

همزمان با برگزاری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو، طرح تولید جنین منجمد از نژاد گاوهای شیری و گوشتی با خصوصیات برتر ژنتیکی مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان از غرفه جهاددانشگاهی در این نمایشگاه قرار گرفته است.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی جهاددانشگاهی، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی IRAN EXPO ۲۰۲۴ از ۸ اردیبهشت‌ در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز شده است.

توسعه ارتباطات جهاددانشگاهی در حوزه بین الملل با ارائه محصولات فناورانه و دانش بنیان صادراتی واحدهای سازمانی این نهاد از مهمترین مؤلفه‌های حضور در نمایشگاه IRAN EXPO 2024 است.

در همین راستا جهاددانشگاهی به‌عنوان نهاد پیشران در عرصه علم و فناوری به ارائه بخشی از دستاوردهای متخصصان و پژوهشگران خود در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی پرداخته که با گذشت 4 روز از آغاز به کار این نمایشگاه، غرفه این نهاد مورد توجه بازدیدکنندگان بسیاری از کشورهای مختلف قرار گرفته است.

بخشی از بازدیدکنندگان و علاقمندان به توسعه همکاری با جهاددانشگاهی از طرح تولید جنین منجمد از نژاد گاوهای شیری و گوشتی با خصوصیات برتر ژنتیکی استقبال گسترده‌ای داشته‌اند که عبارتند از:
– دکتر خلیفه محمد از شرکت خصوصی از کشور الجزایر
– یک دامدار از کشور مالی با دامداری دارای ۳۰۰۰ رأس گاو
– محمد الکبیر از کشور نیجریه
– نجفی نماینده سفارت یمن
– بازدید معاون رییس جمهور زیمبابوه از غرفه جهاددانشگاهی و تمایل به استفاده از فناوری
تولید جنین منجمد از نژاد گاوهای شیری و گوشتی با خصوصیات برتر ژنتیکی

گفتنی است این نمایشگاه تا 12 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد و علاقمندان برای بازدید از غرفه جهاددانشگاهی (ACECR) می‌توانند از ساعت 9:30 تا 17 به سالن 10 نمایشگاه‌های بین المللی تهران مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا