روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی در نمایشگاه ملی آبادیران

رویداد «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» جهت شناسایی طرح‌های برتر اجرا شده شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناور در ایجاد مشارکت‌های مردمی با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و ستاد حکمرانی مردم در دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران برگزار می‌شود.

به گزارش سیناپرس از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، این رویداد با هدف معرفی نمونه‌های موفق با موضوعات مشارکت مردمی در اقتصاد دانش بنیان، معرفی نمونه‌های موفق در عرصه آبادانی و پیشرفت فناورانه و گفتمان سازی پیرامون شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) از تاریخ 22 تا 25 خرداد ماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

در این طرح، شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناور، گروه‌های مردمی و جهادی که توانسته‌اند مشارکت‌های مختلف مردمی اعم از مشارکت مالی، اجرایی، فکری، علمی و … را ایجاد کنند، تجربیات، خاطرات و الگوی خود از این مشارکت را روایت ‌می‌کنند.در این راستا، فعالان مردمی آبادانی و پیشرفت فناورانه می‌توانند طرح‌های اجرا شده با موضوع مشارکت مردم در اقتصاد دانش بنیان و حل چالش‌ها و نیازهای فناورانه را جهت ارزیابی به دبیرخانه برنامه ملی آبادیران ارسال کنند.

متقاضیان پس از ارزیابی و انتخاب طرح‌های برتر، می توانند برای حضور در دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران و برپایی غرفه به روایت فعالیت‌های انجام شده خود بپردازند.

ارزیابی طرح‌های دریافت شده تا تاریخ 10 خرداد ماه انجام خواهد شد و علاقه مندان تا تاریخ 31 اردیبهشت ماه برای ارسال طرح‌های خود فرصت دارند.

شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناور متقاضی می توانند جهت ارسال طرح خود کاربرگ پیوست شده را تکمیل کرده و به نشانی رایانامه

ارسال کنند.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران با شماره تماس 02188612190 تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا