پارک علم و فناوری خلیج فارس تفاهم‌نامه پنج جانبه امضا کرد

تفاهم‌نامه پنج جانبه بین پارک علم و فناوری خلیج فارس، پارک علم و فناوری سمنان، استانداری بوشهر، استانداری سمنان و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با حضور نمایندگانی از این سازمان‌ها به امضا رسید.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی پارک علم و فناوری خلیج فارس، هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های علمی، فنی و تولیدی مبتنی بر دانش و پژوهش در راستای طراحی و ایجاد مرکز مهندسی معکوس صنایع پایین دستی پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عنوان شده است که با در نظر گرفتن کلیه امکانات، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های طرفین اعم از علمی و تخصصی، نیروی انسانی و تجهیزات انجام خواهد شد.

این تفاهم‌نامه پنج جانبه در حاشیه‌ی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو 2024) و با موضوع زنجیره‌ی تامین صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، به امضای طرفین رسید.

گفتنی است، ایران اکسپو (۲۰۲۴) نمایشگاهی از کالاهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه صادرات است که برای ششمین بار از تاریخ ۸ الی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در نمایشگاه بین‌المللی در تهران در حال برگزاری است. در این نمایشگاه نزدیک به ۳۰۰۰ تاجر و بازرگان از حدود ۱۰۰ کشور دنیا به همراه ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی از داخل کشور حضور دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا