حمایت از توسعه صادرات صنایع خلاق و فرهنگی در منطقه آزاد کیش

 فراخوان جذب و پذیرش شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان برای استقرار در منطقه آزاد کیش از سوی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی با حمایت ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق منتشر شد.

صادرات صنایع خلاق و فرهنگی با حمایت ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق درمنطقه آزاد کیش توسعه می یابد.

یکی از اهداف این فراخوان حمایت از شتاب دهنده های صادراتی برای توسعه صادرات صنایع خلاق و فرهنگی است، همچنین از شرکت‌ها، واحدها و هسته های نوآور و فناور صنایع فرهنگی خلاق و دانش‌بنیان و تیم های استارتاپی خلاق در کیش و تمام کشور حمایت می‌شود.

این حمایت برای رشته هایی مانند گردشگری، صنایع‌دستی، نقاشی، مجسمه‌سازی، طراحی، طراحی صنعتی، معماری و دکوراسیون داخلی، عکاسی، گرافیک موسیقی، مد و پوشاک (طراحی و بافت پارچه، زیورآلات، سوزن دوزی)، رسانه، بازی‌های رومیزی، تبلیغات و بازاریابی، هنرهای نمایشی و انیمیشن است.

استفاده از امکانات و زیرساخت های مشترک در قالب فضای اداری، سالن همایش و اتاق های جلسات یکی از مزیت های استقرار در پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی است، همچنین شرکت ها با شرکت در این فراخوان از تسهیلاتی همچون خدمات مشاوره ای و برگزاری دوره های آموزشی مالی، حقوقی، فنی، مدیریتی، بازاریابی، برندینگ و عارضه یابی کسب و کار برخوردار می شوند.

البته شرکت در این فراخوان  امکان مشارکت در پروژه‌های مشترک با پارک، ایجاد شبکه تعاملی بین فعالان عرصه صنایع فرهنگی و شرکت های مستقر، استفاده از معافیت مالیاتی مناطق آزاد و استفاده از ظرفیت های صادراتی مناطق آزاد را نیز برای شرکت ها فراهم می کند.

علاقه مندان تا پایان خرداد ماه برای ثبت نام با مراجعه به سایت پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی فرصت دارند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا