نخستین دوره رویداد ملی ایده‏‌پردازی فراساحلی برگزار می‌شود

برگزاری نخستین دوره رویداد ملی ایده‏پردازی فراساحلی با هدف «گردآوری و تسریع ورود ایده‌ها به بازار تولید محصولات با موضوعات مختلف»، «ایجاد جریان تبدیل ایده به محصول» و در نهایت «تسهیل و تسریع ورود محصولات به بازار»، در دستور کار قرار گرفته است.
 شناسایی ایده‌های نو در حوزه فراساحل
این رویداد ملی که به همت دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت ستاد توسعه فناوری‏های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور تدارک یافته است، اهداف دیگری همچون «شناسایی افراد دارای ایده‌های خلاقانه و نوآورانه در حوزه فراساحل» و «حمایت از تجاری‌ سازی محصولات این حوزه» را دنبال می کند.
نخستین رویداد ملی ایده‏پردازی فراساحلی با محورهای مختلفی چون «بهینه‏سازی تعمیر و نگه‏داری سازه‏های فراساحلی»، «هوشمندسازی بهره‏برداری سکوهای دریایی»، «انرژی‏های تجدیدپذیر دریایی» و «هوش مصنوعی در حفاری» برگزار می شود.
این رویداد ملی، 21 و 22 خرداد ماه همزمان با هشتمین همایش بین المللی صنایع فراساحل برگزار خواهد شد و مهلت ارسال ایده‏ها به دبیرخانه تا 31 اردیبهشت ماه تعیین شده است. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.oiciran8.com مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا