اعطای گرنت پژوهشی به مقالات برتر در سمینار تازه‌های کانسر کولورکتال

دبیر علمی هفتمین سمینار تازه‌های کانسر کولورکتال، از اعطای گرنت پژوهشی به مقالات برتر در این سمینار خبر داد و گفت: این سمینار به‌منظور آشنایی با تازه‌های تشخیصی و درمانی کانسر کولورکتال، 6 و 7 خرداد ماه جاری در تالار تصویربرداری مجتمع بیمارستان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

دکتر مهدی عقیلی در گفت وگو با ایسنا ، با اشاره به اعطای گرنت پژوهشی به مقاله تحقیقاتی برتر در این همایش، اظهار داشت: برای نخستین بار در سمینار تازه‌های کانسر کولورکتال به فردی که مقاله خوبی ارسال کرده باشد گرنت پژوهشی اهداء می‌شود.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال مقاله برای همکاران خانواده بزرگ دانشگاهی 20 اردیبهشت ماه جاری است، یادآور شد: در زمان برگزاری سمینار در خصوص روش‌های جراحی کانسر کولورکتال سخنرانی و پانل‌های تخصصی برگزار می‌شود.

دکتر عقیلی خاطرنشان کرد: در کانون هم‌اندیشی سرطان کولورکتال گروهی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول ارائه خدمت هستند که هر یک تخصص‌های متفاوتی دارند، اما قسمت عمده‌ای از فعالیت روزمره این کانون تبادل اطلاعات در خصوص سرطان کولون و رکتوم است.

وی ادامه داد: در این کانون گروه مشترک تشکیل داده‌ایم تا بتوانیم در مورد سرطان کولون و رکتوم تصمیمات دقیق و علمی اتخاذ کنیم، چرا که تصمیم درست و به‌موقع در مورد نحوه درمان سرطان کولون و رکتوم می‌تواند منجر به افزایش درصد بهبودی قطعی در این سرطان شود.

این متخصص رادیوتراپی و آنکولوژی با اشاره به راه‌اندازی سایت این کانون، تصریح کرد: این سایت باهدف اطلاع‌رسانی به بیماران و پزشکان درزمینهٔ سرطان کولون و رکتوم تشکیل‌ شده است و می‌تواند پل ارتباطی بین بیماران و افراد متخصص در این زمینه باشد.

هفتمین سمینار تازه‌های کانسر کولورکتال برای رشته‌های آنکولوژی، جراحی، گوارش، رادیوتراپی، پاتولوژی، پزشکان عمومی و غیره امتیاز بازآموزی دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://www.rancolorectalcancer.com مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا