وضعیت آب تهران مطلوب است

وی گفت:از منابع آب زیرزمینی و سطحی داریم استفاده می کنیم و هر چقدر از منابع آب زیرزمینی بیشتر استفاده کنیم نگرانی های ما بیشتر خواهد بود، به ویژه زمانی که افزایش مصرف بی رویه آب داریم و به همین جهت کیفیت آب مان دچار تنزل می شود.

غلامرضا شقاقی وضعیت آب تهران را مطلوب عنوان کرد و اظهار داشت: این روند نسبت به سال گذشته حتی بهبود نیز یافته است. البته منابع آب تهران متعدد است؛ از منابع آب زیرزمینی و سطحی داریم استفاده می کنیم و هر چقدر از منابع آب زیرزمینی بیشتر استفاده کنیم نگرانی های ما بیشتر خواهد بود، به ویژه زمانی که افزایش مصرف بی رویه آب داریم و به همین جهت کیفیت آب مان دچار تنزل می شود.

رئیس گروه بهداشت آب و فاضلاب وزارت بهداشت درباره دستگاه های تصفیه آب خانگی عنوان داشت: این دستگاه ها همان سیستم های نمک زدا هستند که املاح و برخی از این ها را از آب تصفیه می کند. این تائیدیه ها قطعا باید بررسی شود ولی در اغلب حالات آن گونه که بیان می شود نیست و این دستگاه ها با کیفیت خیلی پایینی در کشور توزیع شده است و یک باور نادرستی هم درباره آنها است که هر آبی با این دستگاه ها تولید شود، آب خوبی است.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا