جشنواره نوآوری و کسب و کار خواجه نصیر برگزار می شود

به گزارش سیناپرس به نقل از مهر،حامد ابراهیمی رئیس جشنواره نوآوری و کسب و کار دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی گفت: حوزه‌های زیستی، کاربردهای نانو، انرژی، کشاورزی، پسماند و سلامت در جشنواره نوآوری و کسب و کار خواجه نصیر (اینوکاپ ۲۰۱۹) حضور دارند.

مدیر مرکز رشد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با بیان اینکه امسال سومین اینوکاپ را در این دانشگاه برگزار می‌کنیم، افزود: اینوکاپ ۲۰۱۹ به لحاظ کمی نسبت به سال گذشته با کاهش ۲۰ درصدی طرح‌های نوآورانه مواجه بوده است اما کیفیت کسب و کارهای نوپا و محصولات فناورانه ای که آنها به رقابت آورده‌اند بسیار بهتر شده و این نویدبخش حضور کسب و کارهای موفق بیشتری در آینده صنعت و فناوری کشور است.

رئیس جشنواره نوآوری و کسب و کار رویکرد این جشنواره را تمرکز بر فناوری‌های سخت موردنیاز صنعت کشور دانست و گفت: به همین دلیل در داوری تیم‌های فناور سعی می‌شود علاوه بر استارت آپ های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، سهمیه ویژه ای برای استارت آپ علاقه مند به ساخت تجهیزات با فناوری بالا و روزآمد اختصاص دهیم.

ابراهیمی افزود: از ۱۵۲ طرح نوآورانه و استارت آپ، ۳۹ تیم به دومین مرحله داوری اینوکاپ راه یافتند که در تاریخ ۲۵ بهمن ماه در حضور داورانی از سرمایه گذاران خطرپذیر، شتابدهنده ها، مدیران صنعتی و مربیان کارآفرینی به رقابت پرداختند. در این مرحله ۱۲ تیم انتخاب شدند و در رویداد پایانی حاضر خواهند شد.

جشنواره نوآوری و کسب و کار، فستیوالی سه ماهه است که به همت دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی هر سال برگزار می‌شود و طرح‌ها و استارت اپهای نوآور کشور را مورد تقدیر قرار می‌دهد. بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره، مراسم اختتامیه این دوره اینوکاپ در اردیبهشت ۹۸ برگزار خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا