برگزاری نشست رییس جهاددانشگاهی با جهادگران واحد گلستان

رییس جهاددانشگاهی در نشست با اعضای واحد گلستان ضمن استقبال از نظرات و پیشنهادات حاضران بر انتقال تجارب مدیران به اعضا تاکید کرد و افزود: مدیران باید قبل از بازنشستگی تجارب ارزشمند خود را در اختیار اعضا جدیدالورود قرار دهند.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حسن مسلمی‌ نائینی رییس جهاددانشگاهی، امیر طهرانچی مشاور رییس و مدیرکل حوزه ریاست و دکتر ابوالقاسم رئیسی مدیرکل روابط عمومی این نهاد، صبح امروز(چهارشنبه 12 اردیبهشت) در روز اول سفر به این استان در گلزار شهید گمنام دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان حضور یافته و با تقدیم گل به مقام این شهید گمنام ادای احترام کردند و در ادامه در نشستی با جهادگران جهاددانشگاهی گلستان به گفت و گو پرداختند.

دکتر حسن مسلمی نائینی همچنین در این نشست ضمن تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مرتضی مطهری اظهار کرد: باید از آثار شهید مطهری بهره بیشتری گرفت، خصوصا در این دوران که دشمنان شبهات زیادی را در جامعه مطرح می کنند، کتاب های روشنگرانه این معلم بزرگ می‌تواند روشنگر راه ما باشد.

وی بیان کرد: استاد طباطبایی می‌گفتند «هر زمان که شهید مطهری وارد کلاس می شدند، من به وجد می آمدم»، این ها نشان از عظمت شخصیت این شهید بزرگوار است.

رییس جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه این نهاد انقلابی بارها مورد تقدیر رهبر انقلاب قرار گرفته است، گفت: جهاددانشگاهی یکی از ستون‌های علمی کشور است و همه جهادگران به لحاظ علمی باید تلاش کنند این نهاد را به جایگاه بالاتری ارتقاء دهند.

وی به انتقال تجارب مدیران به اعضا تاکید کرد و افزود: مدیران باید قبل از بازنشستگی تجارب ارزشمند خود را در اختیار اعضا جدید الورود قرار دهند.

دکتر مسلمی نائینی با اشاره به تأسیس مرکز نخستی سانان توسط پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی گفت: با راه اندازی این مرکز که با تلفیق هوش مصنوعی و طبیعی به مطالعات مغز می‌پردازد و در جهان نمونه‌های کمی دارد در تلاش هستیم زمینه رشد علمی کشور را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: نظرات و پیشنهادات اعضا جهاددانشگاهی برای ما بسیار ارزنده بوده و همواره از نظرات و همفکری  برای رفع مشکلات منطقه بهره می‌گیریم.

در این نشست جهادگران به بیان دغدغه‌ها و پیشنهادهای خود برای توسعه فعالیت‌ها پرداختند.

گفتنی دیدار با مسئولان استانی، دانشگاهیان و افتتاح فاز اول دهکده گیاهان دارویی از دیگر برنامه‌های این سفر دو روزه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا