کیف پول هوشمند مجهز به GPS

کیف پول هوشمند "Ekster 3.0" جدیدترین کیف پول قابل ردیابی است که به صحنه آمده و با ویژگی‌های کنترل صوتی و مکانیزم در اختیار گذاشتن کارت‌های بانکی، کامل به نظر می‌رسد.

این کیف هوشمند مسدود کننده سامانه بازشناسی با امواج رادیویی(RFID) از چرم ساخته شده و با 4 میلی‌متر ضخامت، ظرفیت کافی برای حداقل 12 کارت را دارد که شش تا از آنها را می‌توان بدون باز کردن کیف پول به لطف یک مکانیزم که با فشردن یک اهرم مخصوص به صورت کشویی کارت‌ها را ردیف می‌کند، در دسترس داشت.

در داخل این کیف پول نیز یک کارت ردیابی GPS با ضخامت یک چهارم سانتیمتر موجود است و دارای یک پنل خورشیدی است که ظرف سه ساعت زیر نور خورشید قرار گرفتن، کارت را شارژ می‌کند و قدرت کافی برای دو ماه استفاده را دارد. این کارت اجازه می‌دهد تا کیف پول در سراسر جهان قابل ردیابی شود.

این کیف پول از طریق بلوتوث تا فاصله 60 متر به یک گوشی هوشمند متصل می‌شود و بلافاصله پس از خروج از این محدوده 60 متری، گوشی به کاربر هشدار می‌دهد.

کاربران همچنین می‌توانند یک زنگ هشدار برای ردیاب بگذارند. اما اگر هر دو زنگ هم افاقه نکرد، شبکه جهانی ردیابی GPS به کمک می‌آید و موقعیت مکانی کیف را دریافت می‌کند و نشان می‌دهد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا