کمک های مردمی برای فلسطین قابل جابجایی نیست

به گزارش سیناپرس به نقل از ایرنا، پرویز فتاح در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس این مطلب را در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره فیلم منتشر شده از کمک های کمیته امداد به مردم غزه بیان کرد و افزود: کمکی که مردم به صندوق فلسطین و غزه می کنند به آنجا ارسال می شود.
وی اظهار داشت: جیره خواران رژیم صهیونیستی در شبکه های من و تو، بی بی سی و آمدنیوز می خواستند اینگونه جلوه دهند که کمیته امداد کمک های داخلی مردم را به خارج از کشور می برد که انتظاری نیز از آنها نیست.
فتاح بیان داشت: آنها از رژیم صهیونیستی ارتزاق می کنند زلفشان به رژیم صهیونیستی گره خورده و به نفع آنها سخن می گویند و ناراحتی آنها این است که چرا به فلسطین کمک می شود.
رئیس کمیته امداد تصریح کرد: کمپینی که شبکه های خارجی در این چند روز بر روی این موضوع راه انداختند نه تنها تاثیر منفی نداشت بلکه تاثیر مثبت داشت و کسانی که طرفدار نظام و مقاومت هستند کمک های خود را افزایش دادند.
فتاح گفت: تلاش آنها این بود که در راهپیمایی امروز مردم به صندوق فلسطین کمک نکنند اما کمک مردم بیشتر و چندبرابر شد.
وی اظهار داشت: طی این سه روز 50 هزار نفر در سایت محسنین ثبت نام کردند که رکورد جدیدی است.
رئیس کمیته امداد گفت: این نهضت توقف پذیر نیست چرا راه خدا و وعده الهی است.
ئیس کمیته امداد خمینی (ره) با بیان اینکه کمپین ها و شعارهای دشمنان توخالی است، اظهار داشت: خیل جمعیت امروز با حضور در راهپیمایی روز قدس این پیام را داد که پای مقاومت، رهبری و نظام اسلامی ایستاده است و عقب نشینی نخواهد کرد.
فتاح تصریح کرد: ما برای نیازمندان داخلی و ایتام تا آنجا که بتوانیم از ظرفیت دولت، مجلس، خیرین و مردم استفاده خواهیم کرد و دور نیستیم از این هدف که نظام اسلامی ادعا کند از عهده رفع فقر بر می آید.
رئیس کمیته امداد خمینی (ره) یادآور شد: 40 سال کمک های مردمی به فلسطین انجام شده است نه تنها ما بلکه دستگاه های دیگر نیز صندوق فلسطین دارند و اگر مردم عالمانه به صندوق فلسطین کمک کردند، باید به آنها ارسال شود.
رئیس کمیته امداد درباره روز قدس گفت: امروز مردم قوی تر و با صلابت تر و با شعارهای پرشورتر و احساسی تر در صحنه حاضر شدند برای اینکه مردم می بینند که مقاومت نتیجه داده است و رژیم صهیونیستی از هر زمانی ضعیف تر است.
وی یادآور شد: نقشه رژیم صهیونیستی کوچکتر شده و در داخل این نقشه خود هم امنیت ندارد. به همین دلیل دست به کشتار مردم غزه می زند.
فتاح با اشاره به عصبیت بنیامین نتانیاهو گفت: او مدام درباره ایران سخن می گوید و آن را کابوس خود می خواند.
رئیس کمیته امداد همچنین با بیان اینکه همه پیش بینی های امام (ره) درست بوده است، گفت: صهیونیست ها می دانند که پیش بینی امام راحل درست از آب درآمده و می خواهند آن را تغییر دهند.
فتاح اضافه کرد: آقا فرمودند 22 سال از عمر رژیم صهیونیستی باقی مانده است و هر سال در راهپیمایی روز قدس به این هدف نزدیک می شویم. رژیمی که با جنایت و تهدید بر سر کار باشد به جایی نخواهد رسید.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه مردم مسلح به ایمان هستند که توفنده تر از سلاح است، اظهار داشت: این ایمان همچون آفتابی است که رژیم صهیونیستی را مانند یخ، آب می کند و از بین می برد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا