برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای مرکزی نظام روانشناسی و مشاوره در اردبیل

رئیس هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورای مرکزی نظام روانشناسی و مشاوره در استان اردبیل از آغاز برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای مرکزی نظام روانشناسی و مشاوره همزمان با سراسر کشور در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

به گزارش سیناپرس اردبیل، دکتر فاطمه قنادی اصل، ۲۷ مرداد از آغاز برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای مرکزی نظام روانشناسی و مشاوره همزمان با سراسر کشور در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و گفت: این انتخابات از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۷ مرداد در اتاق شورای دانشگاه محقق اردبیلی آغاز شده و تا ساعت ۱۷ عصر امروز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کلیه اعضای سازمان نظام روانشناسی و مشاوره حتی در صورت پایان مدت زمان اعتبار عضویت، با همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه عکس دار می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند، افزود: کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم در استان اردبیل اندیشیده شده و نتایج انتخابات از طریق هیات اجرایی مرکزی در تهران اعلام خواهد شد.

رئیس هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورای مرکزی نظام روانشناسی و مشاوره در استان اردبیل خاطرنشان کرد: در این انتخابات رای دهندگان می توانند به ۶ نفر در گروه روانشناسان، ۵ نفر در گروه مشاوران و ۳ نفر در گروه بازرسان رای دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا