در قالب تفاهم‌نامه مشترک؛
راه اندازی نقشه مهندسی فرهنگی استانی در جهاددانشگاهی اردبیل

در قالب تفاهم‌نامه مشترک دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و جهاددانشگاهی استان اردبیل، دبیرخانه کمیته راهبری برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در راستای تدوین، اجرا و پایش در واحد اردبیل راه‌اندازی شد.

به گزارش سیناپرس اردبیل، در راستای تدوین و اجرای برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور؛ تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی استان و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل منعقد و جهاددانشگاهی متعهد شد گزارش اقدامات صورت گرفته در کیمته‌های زیر مجموعه برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور از جمله کمیته‌های فرهنگ، هنر و رسانه، کمیته امور دینی، کمیته تعلیم و تربیت، کمیته اجتماعی زنان و خانواده و کمیته اقتصاد و فرهنگ را در دوره‌های مشخص شده به دفتر امور اجتماعی و شورای فرهنگ عمومی استان ارائه نماید .

در تدوین برش استانی سند مهندسی فرهنگی با هماهنگی شورای فرهنگ عمومی و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، استفاده از ظرفیت نخبگان و فعالان فرهنگی، مراکز علمی و دانشگاهی و حوزوی مورد تاکید قرار گرفته است.

همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی، تشکیل جلسات هماهنگی و مدیریت دانش و بسیج ظرفیت‌ها در تدوین و اجرای طرح از جمله تعهدات جهاد دانشگاهی واحد اردبیل قید شده است.

در قالب دبیرخانه کمیته راهبری برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور با جلب مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان، مراحل تدوین، پایش، نظارت و ارزیابی برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی استان، ساماندهی شده و نتایج به شورای فرهنگی عمومی استان و شواری عالی انقلاب فرهنگی ارائه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا