اعطای گرنت های سینرژی به پژوهشگران و فناوران کشور

همفکری و استفاده از دانش و تجربه متخصصان مختلف در حل یک مسئله علمی منجر به ایجاد هم ­افزایی علمی و رسیدن به یک راه ­حل جامع و همه جانبه می شود، در ادبیات پژوهش این امر به عنوان سینرژی در تحقیقات مطرح می­شود.

صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران قصد دارد با اعطای گرنت­های سینرژی ( هم افزایی) در حوزه­ های مرتبط با اولویت های صندوق (اعم از پیشبرد مرزهای دانش و رفع نیازهای کشور وجامعه) از رشد این فرهنگ و پیشرفت پژوهش و فناوری در کشور حمایت کند.
گرنت سینرژی(هم افزایی) به طرح های مسئله محوری که به تیم پژوهشی متشکل از متخصصان رشته­ های مختلف که از جنبه­های متنوع مسئله مورد نظر را بررسی می کنند و نیزتیم پژوهشی متشکل از متخصصان (از یک رشته یا چند رشته مختلف) که در دانشگاه­های مختلف کشور فعال هستندو برای حل مسئله مورد نظر با یکدیگر فعالیت می­کنند، تخصیص داده می شود.
اساتید و پژوهشگران می­توانند در قالب یک تیم پژوهشی پس از اعلام فراخوان در سایت صندوق در مدت معین به ارسال پروپوزال طرح­های مدنظر خود بپردازند.
لازم به ذکر است طرح هایی که با همکاری دانشگاه های خارجی و پژوهشگران ایرانی مقیم خارج تعریف شده باشند از اولویت حمایت برخوردار هستند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا