برگزیدگان جشنواره علمدار، یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی معرفی شدند

 ‌ علی رمضانی در این زمینه افزود: بیش از ۹۳ هزار اثر در ۹ محور و ۱۲ رشته فرهنگی، هنری  و ادبی شامل شعر، نمایشنامه نویسی، فیلم کوتاه، نقاشی، خط ریز، عکاسی، نقاشی دیجیتال، نماهنگ، داستانک، ویدئوکست به دبیرخانه این جشنواره  مستقر در استان کرمان ارسال شد و پس از داوری و ارزیابی آثار ۱۲۰نفر از دانش آموزان  و فرهنگیان از هر رشته ۱۰ نفر معرفی شدند، که از سوی دبیرخانه  این جشنواره مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و جوایز و لوح تقدیر خود را دریافت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: بر اساس میانگین تعداد دانش آموزان، استان های سمنان، قزوین، گلستان، گیلان، شهرستانهای استان تهران، زنجان، البرز، ‌فارس، کرمان   و بوشهر،  ده استان برتری بوده اند که  به ترتیب  بیشترین مشارکت را در این جشنواره داشته اند که لازم  هست از این استان‌ها و همکاران و دانش آموزان ۱۰ استان برتر تقدیر و تشکر می‌شود.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تعداد ۳۲ هزارو ۴۶۰ اثر از دوره ابتدایی اول، ۳۳ هزار و ۶۱۶  اثر از دوره دوم ابتدایی، ۱۴ هزار و ۶۰۱ اثر از متوسطه اول، ۱۰ هزار و ۴۳۵ اثر از دانش آموزان متوسطه دوه دوم و۲ هزار و  ۲۳۱۹اثر هم از فرهنگیان کشور خلق شده وبه دبیرخانه ارسال شده است.

جشنواره فرهنگی وهنری (علمدار) به ابتکار اداره کل فرهنگی هنری، اردوها وفضاهای پرورشی وزارت آموزش وپرورش و حمایت معاونت پرورشی و فرهنگی این وزارتخانه و با همکاری اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان(به عنوان دبیرخانه جشنواره) ویژه دانش آموزان تمامی دوره های تحصیلی سراسر کشور و همکاران فرهنگی (اداری وآموزشی) برنامه ریزی شده است. این یادواره باشکوه در سال گذشته با مشارکت و ارایه ۱۱۵ هزار اثر فرهنگی، ادبی و هنری برگزار شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا