آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی قوه قضائیه در فارس

به گزارش سینا پرس فارس، مظاهر بابایی، رئیس جهاددانشگاهی فارس امروز، 20 بهمن در جمع خبرنگاران از برگزاری آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد و گفت: این آزمون به همت مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه آزمون مذکور برای جذب 9600 در 15 رشته شغلی در سراسر کشور اجرا خواهد شد، که سهم  فارس تعداد 359 نفر میباشد، گفت: ثبت‌نام این آزمون از روز سه‌شنبه، 19 بهمن آغاز شده و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.
بابایی، زمان برگزاری آزمون مذکور را نیمه اول اسفندماه اعلام کرد و گفت: در این آزمون استخدام بیشتر برای دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی است البته در برخی رشته‌ها از دارندگان مدرک کاردانی و در برخی رشته‌ها از دارندگان مدرک کارشناسی ارشد استخدام به عمل خواهد آمد.
رئیس جهاددانشگاهی فارس به شیوه ثبت‌نام در این آزمون اشاره کرد و گفت: متقاضیان جهت ثبت‌نام در آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه می‌توانند از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی: https://hrtc.ir/  اقدام کنند که البته ثبت‌نام تنها از همین طریق میسر خواهد بود.
وی با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون 28 بهمن‌ماه جاری خواهد بود، گفت: متقاضیان باید پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در مهلت‌های تعیین شده در آزمون فوق اقدام کنند. 
بابایی در پایان یادآور شد: جزئیات بیشتر و دقیق‌تر از این آزمون طی روزهای آتی به اطلاع مخاطبان بازارکار می‌رسد.

گزارش: زهرا عسگری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا