شاید گوگل بیشتر و بهتردرباره شما می داند

شاید گوگل بیشتر و بهتر از نزدیک‌ترین کسان شما، درباره شما بداند. یک عمر است که دارید در این موتور جستجو، کار می‌کنید و علایق و نیازهای خود را با این غول جستجو، در میان می‌گذارید. اینها می‌توانند هر چیزی باشند، از فهرست کتاب‌ها و فیلم‌ها مورد علاقه، تا ترجیحات اقتصادی، جاهایی که دوست دارید به آنها مسافرت کنید، شخصیت‌های مورد علاقه و منفور و احیانا جستجوهای شرم‌آوری که دوست ندارید، احدی از آنها مطلع شود!

جالب است که گوگل به فکر افتاده بر اساس همین سوابق جستجوی کاربران، یک بخش خبری یا «نیوز فید» ایجاد کند که می‌تواند تازه‌ترین اخبار متناسب با سلیقه شما را نشان بدهد.این بخش نیوز فید، برای هر کاربر، شخصی‌‌سازی شده و اختصاصی او هسند.

این تحول را شما ممکن است اکنون دست‌کم بگیرید یا تصور کنید که بازتکرار چیزی است که قبلا در Google Now هم دیده بودیم.

این بخش نیوز فید فعلا در اپلیکیشن گوگل در iOS قابل مشاهده است، اما تا پایان سال میلادی در مرورگرهای دسکتاپ و به صورت وبی هم قابل مشاهده خواهد بود و به زودی در کاربران اندروید هم از آن بهره خواهند برد.

نیوز فید شخصی‌سازی شده گوگل پاسخی است محکم به اقدام مشابه فیس‌بوک.اگر گوگل جاه‌طلبی و آینده‌بینی لازم را داشته باشد، می‌تواند با تکمیل همین نیوز فید به دو هدف بزرگ برسد:

۱-تبدیل به یک غول نشر خبر شود. آن هم خبرهایی کاملا متناسب با حال و هوای هر شخص.

۲- و مسلما در کنار آن به کلیک بیشتر بر آگهی‌های کنار نیوز فید هم می‌تواند فکر کند.

اگر آی‌دیوایس دارید حتما اپ گوگل را به‌روز کنید و این بخش نیوز فید را مرور کنید و بررسی کنید که این اخبار چقدر با سلیقه و نیازهای شما تناسب دارند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا