مدل مسابقه‌ای باجا از سوبارو کراس‌ترک معرفی شد

سوبارو کراس‌ترک (Crosstrek) با وجود توانایی‌های عالی، اما برای مسابقات بیابانی ۷۸۳ کیلومتری مانند Baja ۵۰۰ مجهز نیست. اما به‌لطف مهندسی قدرتمند سوبارو و طرح مسابقه‌ای این برند، برای رقابت در سری باجا آماده است.

کراس‌ترک از ظاهر معمولی مسابقه‌ای باگی (Buggy) شامل تایرهای بدون حفاظ، ارتفاع سواری بالا، گارد جلوی سپر و غیره به همراه طرح مسابقه‌ای آبی و طلایی سوبارو می‌شود که اوایل سال جاری معرفی کرد.

قدرت از پیشرانه ۲/۵ لیتری باکسر بدون توربوشارژر ساخته‌شده توسط کرافورد پرفورمنس (Crawford Performance) متعلق به کوئرت کرافورد گرفته می‌شود که ۳۰۰ اسب‌بخار تولید می‌کند. باز هم باید دقت کنید که این پیشرانه چیزی نیست که روی کراس‌ترک یا هر خودروی جاده‌ای سوبارو برای چنین نوع کاربری پیدا شود. سوبارو وعده می‌دهد که پیشرانه جدید به پکیج سبک‌وزن و قابل اعتماد مجهز شده است.

مسابقات باجا ۵۰۰ در سال ۲۰۱۹ از روز شنبه ۱۱ خرداد (۱ ژوئن) آغاز شده است. پس از آن تیم Grabowski Brothers Racing با آن در مرداد ماه به رویداد آفرود لاس‌وگاس می‌رود و سرانجام در آبان ماه خود را برای شرکت در باجا ۱۰۰۰ آماده می‌کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا