نشر مهر نوروز از دو اثر جدید علیرضا کوشک جلالی رونمایی کرد

نمایشنامه «دیالوگ در سرزمین عجایب» توسط کوشک جلالی و بر اساس زندگی نامه ی عزالدین ابوالعیش شهروند فلسطینی که در سال 2009 در جریان حمله ی اسرائل به نواز غزه، سه دختر و یک برادرزاده اش را در برابر چشمانش از دست داد نوشته شده است.
نمایشنامه «آرت» اثر یاسمینا رضا، نویسنده ایرانی-مجارستانی زاده¬ی پاریس با ترجمه کوشک جلالی منتشر شده است. نمایشنامه آرت توسط اوژن هلمله از فرانسوی به آلمانی ترجمه شده و ترجمه فارسی آن نیز از روی نسخه آلمانی صورت گرفته است.
محسن حسینی (بازیگر، نویسنده و پژوهشگر تئاتر)، دکتر امیرحسن ندایی (نویسنده و عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس)، دکتر مهرداد رایانی مخصوص (مدرس، نویسنده و کارگردان) و دکتر بهنام زنگی (مدرس دانشگاه و مدیرمسئول مهر نوروز) در این نشست درباره دو اثر جدید علیرضا کوشک جلالی و فعالیت های حرفه ای وی سخنرانی کردند.
نشر مهر نوروز تا کنون دو مجموعه شعر به نام های «نیلوفری در قلب مرداب» و «آن گاه که درآمدی خورشید زانو زد»، یک داستان بلند به نام «سینما فیروزه» و پنج نمایشنامه به نام های «سرودهای نوجوانی که رژه رفتن را از رکسانا بیشتر دوست داشت»، «بانوی آواز خوان»، «در انتظار آدولف»، «دیالوگ در سرزمین عجایب» و «آرت» را از کوشک جلالی منتشر کرده است. دو نمایشنامه جدید نیز از کوشک جلالی توسط این ناشر در دست انتشار است.
آیین رونمایی کتاب های جدید کوشک جلالی و تقدیر از فعالیت های وی در امر آموزش و اجرا در شهرستان های کشور با حضور شماری از چهره های فرهنگی نظیر استاد بیوک میرزایی، استاد اسدالله چهره پرداز، استاد کاظم هژیر آزاد، استاد کیومرث قورچیان، دکتر مینو خانی، استاد رخساره میرکریمی، هومن رهنمون، دکتر امیر رضائی نبرد، استاد وحید عاصف، نصرت میلانی، بدرالدین احمدی و بهزاد نادری در خانه گفتمان شهر (وارطان) برگزار شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا