حضور جهاددانشگاهی در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می شود و جهاددانشگاهی نیز در این رخداد که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می شود حضور دارد.

به گزارش سینا از روابط عمومی عمومی جهاددانشگاهی، نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه 19 تا 22 اردیبهشت 1403 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می شود.

جهاددانشگاهی نیز در این رخداد که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می شود حضور دارد و توانمندی های این نهاد در حوزه نفت و گاز را عرضه می کند.

در این راستا ستاد برگزاری قصد دارد با رویکرد تعالی صنعت نفت ایران با اتکا به توان داخلی و مشارکت جهانی خدمات ویژه ای را جهت هرچه بهتر معرفی کردن شرکت کنندگان در این نمایشگاه ارایه کند.

در این نمایشگاه سازمان های علم و صنعت، خوزستان، خراسان رضوی و پژوهشکده علوم پایه کاربردی سازمان شهید بهشتی به عنوان نماینده جهاددانشگاهی در سالن 7 غرفه 720 حضور دارند.

ساخت دکل‌های حفاری خشکی؛ ساخت انواع مته‌های حفاری دندانه‌ای؛ مته‌های حفاری؛ طراحی و ساخت بازوهای بارگیری؛ پمپ‌های برقی درون‌چاهی نفت؛ سیستم کنترل دور الکتروموتورهای ولتاژ متوسط (VFD)؛ احداث واحد فرآورش نفت خام؛ نمک‌زدایی؛ تجهیزات کنترل‌کننده آلاینده‌های صنعتی هوا؛ پکیج پرتابل بازیافت و زیست پالایی پسماندهای نفتی؛ نشاسته حفاری احیای چاه‌های کم بازده ازجمله دستاوردهای جهاددانشگاهی در حوزه نفت و انرژی به شمار می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا