چهارمین رویداد استانی استان آپ، در آذربایجان غربی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، دکتر نوری نیا با بیان اینکه ۱۶ استارتاپ برگزیده در حوزه های مختلف در این رویداد به سرمایه گذاران خطر پذیر ارائه خواهند داشت، اظهار کرد: مراسم اختتامییه چهارمین رویداد استانی استان آپ روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۳ تا ۱۸ در محل آمفی تئاتر پردیس دانشگاه ارومیه برگزار خواهد شد.
وی افزود: هدف از برگزاری رویداد استان آپ، شناسایی شرکت‌های نوپا، دانش بنیان و گروه‌های صاحب ایده در سطح استان، ارتباط موثرتر با بازیگران و فعالان زیست بوم و استار آپی استان، معرفی و بومی سازی پیشرفت‌ها و دست آوردهای حوزه نو آوری، تسهیل روند جذب سرمایه و به هم رسانی صاحبان کسب و کارهای نوپا، معرفی طرح‌ها و استارت آپ‌های نوآورانه منطقه به سرمایه گذاران فعال, به هم رسانی تیم‌ها و استارتآپ‌های استان به شتاب دهنده‌ها و سرمایه گذاران است.

به گفته رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، ۶۵ صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر به این رویداد دعوت شده اند که از این تعداد ۵۷ صندوق پژوهش و فناوری می باشند.

شایان ذکر است، دانشجویان علاقه مند به بحث کارآفرینی و نیز استارتاپ های سرمایه پذیر استان می توانند جهت آشنایی با مباحث فوق الذکر در این رویداد حضور داشته باشند.

شرکت برای تمامی علاقه مندان و سرمایه گذاران در صورت ثبت نام رایگان است.
لینک ثبت نام:
https://evnd.co/nIkJe

بهاره صفاری

جانشین سردبیر خبرگزاری سینا؛ روزنامه نگار در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا