برگزاری نکوداشت اساتید جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری

به مناسبت سالروز شهادت استاد علامه مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام معلم و استاد، آیین نکوداشت مقام معلم در جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال وبختیاری، شامگاه روز دوشنبه17 اردیبهشت ماه،در مراسمی با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و روسای دانشگاهها از اساتید جهاددانشگاهی استان تجلیل شد.
در این برنامه رئیس جهاددانشگاهی استان ضمن تبریک به مناسبت ایام بزرگداشت مقام معلم و بررسی ابعاد فکری و شخصیتی شهید مطهری، به تشریح فعالیت های جهاددانشگاهی در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و اشتغال پرداخت و شاکله اصلی جهاددانشگاهی در حوزه آموزش را وجود اساتیدی وارسته، پرتلاش و با اندیشه علمی پربار عنوان و یکی از افتخارات جهاددانشگاهی استان را بهره مندی از چنین اساتیدی بیان کرد.
رضایی ماهیت آموزش های جهاد دانشگاهی را اشتغال محور و مهارتی عنوان کرد و افزود یکی از عوامل استقبال از آموزش های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی در طول سال های گذشته توجه به آموزش های مهارتی و شغلی است‌.
رییس جهاددانشگاهی استان این نهاد را یک نهاد توسعه ای دانست و اعلام کرد جهاددانشگاهی در حوزه اشتغال ظرفیت و تجربه های خوبی دارد و یکی از این ظرفیت ها، ایجاد مرکز آموزش های ملی مهارت پزشکی، برگزاری آموزش های مهارتی و تخصصی و رسانه بازار کار است.
گفتنی است، در این آیین که به منظور پاسداشت مقام استاد و معلم برگزار شد از چند تن از مدرسان برجسته مراکز کوتاه مدت و علمی کاربردی  به نمایندگی از سایر مدرسان جهاددانشگاهی استان تجلیل به عمل آمد.

بهاره صفاری

جانشین سردبیر خبرگزاری سینا؛ روزنامه نگار در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا