رئیس انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی
ضرورت نگاه ویژه به کالای فرهنگی و اسباب بازی

رئیس انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی کشور گفت: درخواست ما این است که نگاه ویژه به این کالا که نخستین کالای فرهنگی است وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری سینا، غلامرضا دیزجی رئیس انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی کشور گفت: اسباب بازی محصول و کالای بسیار مهم و اساسی است، اسباب بازی به عنوان هویت‌سازترین کالای فرهنگی و پیش نیاز اساسی برای تغییر ساختار و شخصیت آینده فرزندان کشور است.

وی ادامه داد: طبق مدل‌سازی اجتماعی هر جا که فاصله میزان سرانه پایین است حتماً در آینده مدل اجتماعی مشکلات و ناسازگاری اجتماعی کشور را خواهیم داشت.

رئیس انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی کشور گفت: درخواست ما این است که نگاه ویژه به این کالا که نخستین کالای فرهنگی است وجود داشته باشد و من تشکر می‌کنم از تولیدکنندگان اسباب بازی که بیش از ده‌ها شرکت با این سرعت در این نمایشگاه حضور پیدا کردند و کالاهای مختلف را ارائه کردند و باید بگویم حتی همین مجموعه کوچک حاضر در نمایشگاه به راحتی توان و پتانسیل صادرات بسیار مناسبی را دارند.

رئیس انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی کشور افزود: انجمن اسباب بازی به تنهایی با ده‌ها عضو کار خود را انجام می‌دهد و نگاه حاکمیتی را بیشتر طلب می‌کنیم.

وی گفت: در نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت اسباب بازی، کنار و همدل با انجمن نوشتن افزار را قدر می‌دانیم و کمک می‌کنیم کنار هم محصولاتمان جهت صادرات به صورت جدی حضور بین المللی داشته باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا