کمک جهاددانشگاهی لرستان به توسعه استان

سرپرست جهاددانشگاهی لرستان در دیدار با مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی و مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری لرستان، گفت: این واحد می‌تواند به‌عنوان یک نهاد انقلابی در حوزه‌های مختلف به توسعه استان کمک کند.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی لرستان، دکتر فرهاد فرامرزیان سرپرست جهاددانشگاهی لرستان با اصغر صفری‌راد مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی و احسان پوررشنو مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری لرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر فرهاد فرامرزیان در این دیدار که امروز ۲۱ آذرماه برگزار شد؛ با اشاره به فعالیت‌های مختلف جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف رسانه‌ای، فرهنگی، آموزشی، افکارسنجی، درمان ناباروری و پژوهشی، گفت: جهاددانشگاهی لرستان می‌تواند به‌عنوان یک نهاد انقلابی در حوزه‌های مختلف به توسعه استان کمک کند.

وی ادامه داد: امروز بحث جوانی جمعیت به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی کشور است و جهاددانشگاهی چه در حوزه درمان ناباروری و چه در حوزه فرهنگی فعالیت‌های مختلفی در راستای جوانی جمعیت انجام داده است.

فرامرزیان اضافه کرد: از دیگر ظرفیت‌های جهاددانشگاهی کارهای علمی، آموزشی، پژوهشی و مطالعاتی در حوزه‌های مختلف است.

وی مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی لرستان را از دیگر ظرفیت‌های این واحد برای نظرسنجی‌های مختلف برشمرد و افزود: ظرفیت‌‌های رسانه جهاددانشگاهی مشتمل بر دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا اطلاع‌رسانی خدمات دولت را اولویت اصلی خود قرار داده‌اند.

بهاره صفاری

جانشین سردبیر خبرگزاری سینا؛ روزنامه نگار در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا