حضور پارک علم وفناوری کرمانشاه در کنفرانس جهانی "IASP"

 معصومه خان احمدی به منظور استفاده از تجربیات و اطلاعات، به اشتراک گذاشتن دانش‌های فنی، دسترسی به منابع انجمن و تعامل مشترک بین پارک‌های علم و فناوری و به ویژه بین شرکت‌های دانش بنیان مستقر در آنها در این کنفرانس حضور پیدا کرد.

خان احمدی در نخستین روز این کنفرانس در دو ملاقات با تکنو پارک روسیه و کمپانی اس جی اس که در زمینه نفت، انرژی و محیط زیست فعال هستند حضور پیدا کرد و در هر دو مورد بر انتقال فناوری و فروش محصولات فناورانه تاکید شد.
این کنفرانس از 29 شهریور ماه در شهر مسکو آغاز شده و به مدت 5 روز با شعار "ذهن جهانی؛ تعامل نهادهای نوآور در جهت بین‌الملل گرایی، پایداری و رشد" ادامه دارد. شرکت کنندگان در این کنفرانس برآنند تا راهکارهایی برای افزایش نقش پارک‌های علم و فناوری و ارتقای مفهوم ذهن جهانی بیابند.
گفتنی است، انجمن بین المللی پارک های علم و فناوری دنیا (IASP) یک انجمن دانش بنیان است که در سال ۱۹۸۴ (۱۳۶۳) ایجاد شده است و شبکه گسترده این انجمن 400 عضو از ۷۳ کشور دارد که سهم ایران 20 عضو است. این انجمن همچنین دارای شش بخش است که در آفریقا، آسیا، آسیای جنوب شرقی، اروپا، آمریکای لاتین و آمریکای شمالی مستقر هستند و مقر اصلی آن در مالاگای اسپانیا و دفتر دوم در پکن چین است و تاکنون ۳۲ کنفرانس و ۹۵ رویداد و سمینار برگزار کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا