برگزاری دهمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی توسط جهاددانشگاهی

دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور توسط جهاددانشگاهی با حضور بیش از یکصد هزار شرکت کننده و در ۴۶ شهرستان برگزار شد.

دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای جذب نیرو در دستگاه‌های وزارت راه‌وشهرسازی، سازمان امورمالیاتی، پست‌بانک، شرکت ارتباطات زیرساخت، گمرک جمهوری اسلامی ایران، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان شیلات ایران، سازمان ملی استاندارد، سازمان ملی بهره‌وری، پژوهشکده علوم‌زمین و برخی از دستگاه‌های اجرایی استان سیستان و بلوچستان  برگزار شد.

این آزمون توسط جهاددانشگاهی با حضور  بیش از یکصد هزار شرکت کننده و در ۴۶ شهرستان برگزار شد و نتایج اولیه آن پس از تصحیح الکترونیکی دهه دوم تیر ماه اعلام می شود.

گیلان

۳ هزار و ۶۴۱ داوطلب گیلانی صبح روز جمعه ۱۲ خرداد به ۱۸۰  سوال عمومی و تخصصی در مدت ۳ ساعت در ۵ حوزه امتحانی مجتمع آموزشی پژوهشی جهاددانشگاهی گیلان، دانشکده فنی و حرفه ای دختران معین رشت، دانشکده فنی و حرفه ای چمران رشت، دانشگاه پیام نور و دانشگاه فرهنگیان پاسخ دادند.

یزد

در دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی استان یزد همزمان با سراسر کشور در دو حوزه جهاددانشگاهی یزد و دانشگاه علم و هنر برگزار شد، و در مجموع یک هزار و ۵۱۵ نفر ثبت نام کرده بودند که از این میان ۱۱۵ نفر بعد از قبولی در آزمون و فرآیند مصاحبه، جذب دستگاه‌های مورد نظر خواهند شد.

کرمانشاه

۳۷۳۸ نفر از استان کرمانشاه در دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور شرکت کردند. از مجموع شرکت‌کنندگان یک هزار و ۸۸۹ نفر خانم و تعداد یک هزار و ۸۴۹ نفر آقا بودند

لرستان

آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور با حضور ۳۷۶۴ داوطلب لرستان در هشت حوزه امتحانی در دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده اقتصاد، سالن ورزشی، دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان، دانشکده کشاورزی، دانشکده علوم پایه، دبیرستان دختران و دبیرستان پسرانه دانشگاه لرستان برگزار و ۱۸۵۹ داوطلب خانم و ۱۹۰۵ متقاضی آقا با هم به رقابت پرداختند.

اردبیل

این آزمون در اردبیل با شرکت ۲۵۱۲ نفر داوطلب در سه حوزه شامل دانشگاه آزاد اردبیل، دانشگاه پیام نور اردبیل در مرکز استان و همچنین یک حوزه در شهرستان پارس آباد برگزار شد . تعداد شرکت کنندگان مرد در این آزمون ۱۵۹۲ نفر و تعداد شرکت‌کنندگان زن ۹۲۰ نفر بودند.

فارس

در فارس 5 هزار و 619 نفر در این آزمون ثبت‎نام کردند که از این تعداد 2 هزار و 713 نفر مرد و 2 هزار و 906 نفر زن بودند و آزمون مذکور در 9 حوزه امتحانی در دانشگاه شیراز برگزار شد که 5 حوزه امتحانی در پردیس ارم دانشگاه شیراز، 2 حوزه امتحانی در دانشکده مهندسی این دانشگاه و 2 حوزه امتحانی هم در ساختمان دانشکده علوم این دانشگاه واقع در چهار راه ادبیات بود.

چهارمحال و بختیاری

دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی با حضور 1023 نفر خانم و 806 نفر آقا در 14 دستگاه اجرایی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

ایلام

دهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور به‌صورت هم‌زمان در مرکز استان ایلام و در ۵ حوزه امتحانی شامل دانشگاه ایلام( دانشکده فنی-ادبیات- کشاورزی) دانشگاه پیام نور و دانشگاه علوم پزشکی با حضور ۲۸۳۸ داوطلب برگزار شد.

 کهگیلویه و بویراحمد

آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان با شرکت ۲ هزار و 280 نفر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا