فراخوان بیست و چهارمین کنگره بین‌المللی پزشکی تولید مثل رویان

فراخوان بیست و چهارمین کنگره بین‌المللی پزشکی تولید مثل و نوزدهمین کنگره فناوری سلول‌های بنیادی از سوی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی اعلام شد.

تاکنون بیست و سه دوره از این کنگره علمی – بین‌المللی که زمینه‌ساز پژوهش‌های مشترک علمی است با حضور گسترده دانشمندان از سراسر جهان با موفقیت انجام شده است.

بیست و چهارمین کنگره بین‌المللی پزشکی تولید مثل و نوزدهمین کنگره فناوری سلول‌های بنیادی، ۸ تا ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۲ توسط پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی در سالن همایش‌های هتل قلب واقع در بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی تهران برگزار می‌شود.

کنگره بین‌المللی پزشکی تولید مثل و فناوری سلول‌های بنیادی به زبان انگلیسی و سمینار پرستاری و مامایی به دو زبان فارسی و انگلیسی برگزار می‌شود.

دبیر علمی بیست و چهارمین کنگره بین‌المللی تولید مثل، دکتر محمدرضا زمانیان و دبیر علمی نوزدهمین کنگره سلول‌های بنیادی، دکتر لیلا ستاریان و دبیر اجرایی کنگره نیز دکتر روح‌الله فتحی است.

اساتید، پژوهشگران و دانشجویان برای آگاهی از محورهای برنامه و آخرین مهلت ارسال مقاله‌ها می‌توانند به وب‌سایت کنگره به نشانی اینترنتی www.royancongress.com مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا