بهره برداری از دو پروژه مهم در بیمارستان قلب کوثر

به گزارش سینا پرس فارس، دکتر احمد راکعی در آیین افتتاح اولین مرکز سیکلوترون در بیمارستان کوثر شیراز با اعلام اینکه طبقه دوم بیمارستان کوثر با پشتیبانی و حمایت خیران از کاربری اداری به درمانی تغییر ماهیت یافته اظهار داشت: در کنار این تغییر کاربری مهم که نقش تاثیرگذاری در افزایش خدمات دهی بیمارستان قلب کوثر خواهد داشت، از امروز اولین مرکز سیکلوترون (تولید رادیو دارو) با حمایت خیران گرانقدر به بهره برداری خواهد رسیدو بسیاری از مشکلات بیماران را برطرف می کند.
وی با بیان این که رسالت خدمت رسانی کادر درمان با وجود حضور پررنگ خیرین بیشتر می شود، اظهار داشت: جامعه خیرین ونیکوکاران با نگاهی انسان دوستانه همواره در کنار کادر درمان و بیماران بدون هیچ چشم داشتی حضور فعال و موثری داشتند. همچنین طی سال های اخیر شاهد حمایتهای بی دریغی از جامعه مسئولین بوده ایم و امیدواریم این مساعدت ها در آینده نیزافزایش یابد.
او در پایان خبر از تلاش های خستگی ناپذیر کارکنان این مرکز کلاندرمانی داد و افزود: با توجه به نظرسنجی های انجام شده، آمار مطلوبی از خدمت رسانی کادر بیمارستان کوثر به مردم ثبت شده و امیدواریم این تلاش ها در پرتو حمایت های خیرین انسان دوست موثر واقع شود.

 

گزارش: زینب برزگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا