مرکز نوآوری سازمان انتقال خون افتتاح شد

 مرکز نوآوری این سازمان با هدف آموزش عملی و کاربردی کارکنان و دست اندرکاران چرخه انتقال خون و به اجرا گذاشتن طرح ها و ایده های خلاقانه راه اندازی شده است. بنابر این گزارش در مراسم افتتاحیه این مرکز دکتر پور فتح اله مدیر عامل سازمان انتقال خون مرکز نو آوری را سبب تداوم ارتقای فعالیتهای سازمان دانست و افزود: وقتی در یک سازمان نو آوری و خلاقیت نباشد، کارها روند نزولی پیدا می کنند و کم کم از نقطه شکوفایی دور می شوند.

وی افزود: در چهلمین سال تاسیس سازمان این مرکز آموزش بین المللی می تواند نقطه شکوفایی و بالندگی سازمان باشد و روند توسعه آن را حفظ کند.

مدیر عامل سازمان گفت: دراین مرکز فرایند فعالیت های انتقال خون از رگ اهدا کننده تا رگ مصرف کننده به طور عملی به دانشجویان رشته های مرتبط و نیروهای جدیدالاستخدام  آموخته خواهد شد. این مرکز همچنین جایگاه مناسبی برای آموزش نیروهای شاغل در سیستم انتقال خون سایر کشورهای منطقه خواهد بود.

دکتر پورفتح اله اظهار امیدواری کرد بهره گیری از ظرفیت های مرکز نوآوری، گام موثری برای بهینه سازی فرایندهای جاری سازمان و همچنین بابی برای اجرای ایده های نوین و خلاقانه در مسیر ارتقای خدمات سازمان باشد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا