تاسیس 2 رشته جدید در مقاطع دکتری تخصصی و دکتری حرفه ای در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام موافقت با تاسیس دو رشته جدید در مقاطع دکتری تخصصی و دکتری حرفه ای در این دانشگاه، گفت: در دویست و نود و دومین نشست شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی، با راه اندازی رشته فیزیک پزشکی در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) با ظرفیت پذیرش 3 دانشجو برای یک دوره در شیراز موافقت شد.

افشین امینی امروز، 7 خردادماه با اعلام این خبر بیان داشت: در نشست یاد شده با راه اندازی رشته فیزیوتراپی در مقطع دکتری حرفه ای نیز در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ظرفیت 25 دانشجو برای سه دوره، موافقت شد.

او اضافه کرد: طی فعالیت دولت سیزدهم، دوازده رشته در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی Ph.D، فلوشیپ و دکتری حرفه ای در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، راه اندازی شد که زمینه گسترش بیشتر فعالیت و تربیت نیروی متخصص سلامت را برای ارایه خدمت، فراهم می کند.

امینی ادامه داد: خوشبختانه شیراز در حیطه آموزش، عملکرد مناسبی داشته است و در این خصوص می توان به کسب 37 رتبه برتر دستیاران رشته های تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آزمون بورد کشوری طی بیش از دو سال گذشته اشاره کرد.

معاون آموزشی دانشگاه، كسب امتياز كامل كارگروه مديريت جامع كيفيت در آموزش دانشگاهي كلان منطقه پنج كشوري از مجموعه برنامه¬هاي طرح عدالت، تعالي و بهره وري در نظام سلامت از سوی مركز مهارت هاي باليني دانشگاه علوم پزشکی شیراز را از دیگر موفقیت های دانشگاه در دولت سیزدهم برشمرد.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، امینی همچنین به تجهيز و راه اندازي مركز پيشرفته باليني (مهارت هاي باليني نسل2) مجهز به سيمولاتورهاي پيشرفته آموزشي، کسب 29 مدال و عنوان برتر در المپیاد های علمی دانشجویی کشور، راه اندازي سامانه ثبت فعاليت و عملكرد اعضای هيات علمي (شعاع) و كسب جايزه ملي كيفيت «نماد ادغام» كارگروه مديريت جامع كيفيت دانشگاه از سوی مركز مهارت هاي باليني، به عنوان بخشی از فعالیت های شاخص انجام شده طی بیش از 30 ماه گذشته اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا