نشست تخصصی «ارائه بسته سیاستی مهار تورم» برگزار می‌شود

نشست تخصصی و هم اندیشی با موضوع بسته سیاستی مهار تورم در روز سه شنبه مورخ ۱۸/۰۲/۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۰ در محل پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی برگزار می شود.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی،نشست تخصصی و هم اندیشی با موضوع  بسته سیاستی مهار تورم در روز سه شنبه مورخ 18/02/1403 ساعت 8:30 در محل پژوهشگاه برگزار می شود. این نشست به منظور اطلاع رسانی و پیاده سازی بسته مذکور در اقتصاد  ایران برگزار می گردد.

 این بسته سیاستی توسط گروه پژوهشی اقتصاد پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی در سال 1402 تدوین گردیده است. برای تدوین این بسته 16 نشست تخصصی با حضور بیش از 40 نفر از اندیشمندان، اساتید و مدیران اجرایی کشور برگزار گردیده است. با ارائه دستاوردها و نتایج این مطالعه به هیأت دولت، جناب آقای دکتر اسماعیلی رئیس دفتر محترم رییس جمهور در نامه ای این بسته را به سازمانها و وزارتخانه های ذی ربط  ابلاغ نموده و خواستار پیاده سازی آن شده اند.

در گام بعدی حاضر گروه اقتصاد پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی با برگزاری این نشست تخصصی و هم اندیشی تلاش دارد تا با ارائه مشروح نتایج این پژوهش به ذی نفعان مختلف زمینه پیاده سازی سیاستهای پیشنهادی را فراهم آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا