با حکم دکتر ایمانی خوشخو
انتصاب معاون اداری و مالی پارک علوم و فناوریهای نرم و صنایع فرهنگی

با حکم رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی، دکتر برزین ضرغامی به عنوان معاون اداری و مالی این پارک منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی، دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو، طی حکمی، دکتر برزین ضرغامی را به عنوان معاون اداری و مالی این پارک منصوب کرد.

در این حکم آمده است: نظر به توانایی های مدیریتی، تجارب ارزنده و تعهد جنابعالی و با توجه به موافقت ریاست محترم جهاد دانشگاهی، به موجب این حکم به عنوان “معاون اداری و مالی پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی”منصوب می شوید.

یقین دارد حضور جنابعالی در این سمت در حفظ روابط سازنده این پارک و دانشگاه علم و فرهنگ موثر بوده و با پشتیبانی و جلب حمایت نهادهای بیرونی، در تسریع شهر جهانی نوآوری و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق در حال تاسیس، راهگشا خواهد بود.

برزین ضرغامی دارای دکترای جغرافیای سیاسی است و از جمله سوابق وی می‌توان به مواردی همچون عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران، مدیرکل مرکز فعالیت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های تهران و البرز، مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضو هیئت مدیره و معاون موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، مدیرعامل خانه اندیشمندان و دبیر و عضو شورای سیاست‌گذاری کتاب شهرداری تهران اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا