استقرار دفتر جهاددانشگاهی لرستان در دانشگاه فرهنگیان

با هدف بررسی ظرفیت‌های مشترک دکتر فرهاد فرامرزیان رییس جهاددانشگاهی لرستان با دکتر احمد حقی رییس دانشگاه فرهنگیان این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاد دانشگاهی لرستان؛ دکتر فرهاد فرامرزیان،رییس این واحدسازمانی در این دیدار با اشاره به تعامل و همکاری خوب مجموعه دانشگاه فرهنگیان با جهاددانشگاهی، اظهار کرد: در فعالیت‌های دانشجویی و فرهنگی جهاددانشگاهی شاهد حضور چشمگیر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هستیم.

وی با اشاره به این که در کانون‌های دانشجویی جهاددانشگاهی و نیز در فعالیت‌هایی که در سطح دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود؛ دانشجویان دانشگاه فرهنگیان حضور پررنگی دارند، ادامه داد: از ظرفیت این دانشجویان به‌عنوان دبیر کانون‌های تخصصی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استفاده می‌شود.

فرامرزیان با اشاره به این که در صورت استقرار دفتر جهاددانشگاهی در دانشگاه فرهنگیان تعامل این دو نهاد بیشتر و گسترده‌تر می‌شود، افزود: در موضوعاتی همچون برگزاری برنامه‌های فرهنگی مشترک؛ دوره‌های آموزشی، کانون زبان، چاپ کتاب در انتشارات جهاددانشگاهی می‌تواند از زمینه‌های تعامل همکاری دانشگاه فرهنگیان با این نهاد باشد.

همچنین دکتر احمد حقی رییس دانشگاه فرهنگیان لرستان در این دیدار با اشاره به تعامل خوب مدیریت جهاددانشگاهی با مسوولان استانی؛ گفت: هر کس در دانشگاه فعالیت داشته است جهاددانشگاهی را می‌شناسند.

وی با بیان این که در ارزیابی اساتید کتاب‌هایی که توسط انتشارات جهاددانشگاهی چاپ شده‌اند را امتیاز کامل می‌دهیم، گفت: رویکرد جهاددانشگاهی در انتشارات کاملا تخصصی است و همکاران دانشگاه فرهنگیان برای پویایی علمی می‌توانند با انتشارات این نهاد انقلابی ارتباط داشته باشند.

حقی با بیان این که در حال حاضر به دنبال توسعه دانشگاه فرهنگیان و تبدیل آن به یک دانشگاه مستقل هستیم، اضافه کرد: در صورت توسعه این دانشگاه دفتر جهاد دانشگاهی و نیز کانون زبان این واحد را تأسیس خواهیم کرد.

بهاره صفاری

جانشین سردبیر خبرگزاری سینا؛ روزنامه نگار در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا